Posted in Մայրենի 7

«Մանկական աշխարհայացք կամ Լույս ու մութ աշխարհները»

Ի՞նչ բացասական հետևանքներ կարող է ունենալ գոռոզությունը, երբևէ նանդիպե՞լ ես մեծամիտ մարդկանց:
Գոռոզ մարդկանց հետ սովորաբար ոչ մեկ էլ չի ցանկանում շփվել նրանց կոպտության պատճառով: Իմ հանդիպած մարդկանցից երկուն էին մեծամիտ, և դա ինձ զայրացնում էր:
Ինչ ես հասկանում ,,Մութ,, կամ ,,Լույս,, աշխարհներ ասելով:
Մութ աշխարհ ասելով ես հասկանում եմ մռայլ աշխարհ, ալյ կերպ ասաց սև ու սպիտակ աշխարհ: Լույս աշխարհ ասելիս ես պատկերացնում եմ լրիվ հակառակը:
Քո շրջապատում կա՞ն տատիկներ, ովքեր շատ բարեսիրտ են, իրենց լսելը քեզ համար միշտ հաճելի և ուսուցողական է:
Կարծում եմ, որ բոլոր մարդիք էլ, թեկուզ պապիկները և տատիկները չափազանց բարեսիրտ են, բայց ոչ բոլորը կարող են դա ըմբռնել: Շատ սիրել եմ լսել իմ տատիկի և պապիկի պատմությունները և միշտ էլ լսելու եմ քանի նրանք ինձ հետ են:

Posted in Русский 7

Красота окружает нас в жизни повсюду

Красота.. какое чудесное слово. Это описывает людей, природы, все что окружает нас! И по внешностью, и по душе человек может быть красивым. А особенно красивые вещи можно повстречать на природе. Каждое созданное существо красив по своему. Просто помните, что красота окружает нас в жизни повсюду.

Posted in Հանրահաշիվ 7, Երկրաչափություն 7

Խնդիրներ ֆլեշմոբի համար

1.Հոր և որդու տարիքների գունարը հավասար է 72-ի: Քանի՞ տարեկան են նրանք յուրաքանչյուրը, եթե վեց տարի առաջ հայրը որդուց երկու անգամ մեծ էր:
2.Ի՞նչպես կլինի 0,05 կոտորակային տեսքով:
3.Մայրը մտապահեց մի թիվ, հանեց հոր տարիքից այդ թիվը և ստացավ 75: Ի՞նչ թիվ է մտապահել մայրը, եթե հայրը մայրիկից 4 տարով մեծ է, իսկ նրանց տարիքների գումարը հավասար է 48-ի:
4. Երկու զուգահեռ ուղիղներ հատողով հատելիս առաջացած անկյուններից մեկը 84 աստիճան է: Գտնե՛լ մյուսները: