Posted in Մայրենի 7

Հետաքրքրասեր Բեսսին

1.Կարդա’, գրի’ր գործի ասելիքը. Մարկ Տվեն՝  ,, Հետաքրքրասեր Բեսսին ,,:
Երբեմն դաժանությունը, խոչնդոտները օգնում են հասունանալ, ամրապնդվել: Դու քեզ առաջ տալով կարող ես ուժեղացնել և հետո նույնպես հայտնվես ինչ-որ դժվար պահին: Այս գործի ասելիքը այն է, որ ինչքան էլ որ դժվար լինի քո դիրքը, քեզ միշտ էլ օգուտ կլինի դա:

2. Պատմվածքից առանձնացրո՛ւ քեզ համար ամենից ուսուցողական հատվածը և հիմնավորի՛ր:

-Էդ Խոլլիստերը անպետք մարդ է, և ես արգելում եմ քեզ՝ լսես դրա ասածները։
-Ինչո՞ւ, մամ, նա էնքան հետաքրքիր է պատմում, և, կարծում եմ, աշխատում է արդարամիտ լինել։ Նա ասում է, որ բոռերը որսում են սարդերին ու պահում նրանց իրենց ստորգետնյա որջերում. կենդանի  սարդերին, մա՛մ։ Ու էնտեղ՝ գետնի տակ, սարդերն օրեր շարունակ տանջվում են։ Իսկ փոքրիկ սոված բոռիկները կծում-պոկում են նրանց ոտիկները ու քրքրում փորիկները, որ սարդերը արդարամիտ ու աստվածավախ լինել սովորեն, որ երկինք առաքեն ձոն առ աստված, նրա անպատմելի բարության համար։ Իմ կարծիքով, պարոն Խոլլիստերը բարի մարդ է, ուղղակի շատ լավ մարդ։ Երբ իրեն հարցրի՝ այդպես կանե՞ր սարդերին, ասաց, որ իրեն թող գրողը տանի, եթե այդպիսի բան անի, ու հետո ասաց…
Առաջին հայացքից մարդիք թվում են դաժան, զզվելի և անհասկացող, բայց այս մարդը ապացուոցեց որ այդպես չե, ապացուցեց իր բարությամբ, ապացուցեց որ պետք չէ գիրքը դատել իր կազմով:
3. Համաձա՞յն ես այն մտքի հետ, որ փորձությունը մարդուն ավելի լավն է դարձնում. հիմնավորի՛ր:
Ես միանշանակ համաձայն եմ այդ մտքի հետ, իմ կարծիքով հենց առաջ անցնելը, կարողանալ ինչ որ մի բան հաղթահարելը հավասար է ուժեղանալուն:
4. Նմա՞ն ես հետաքրքրասեր Բեսսիին. քեզ հետաքրքրող հարցերն ո՞ւմ ես ուղղում:
Ես նույնպես նման եմ Բեսսիին հետաքրքրությամբ, իսկ հարձերի վերաբերյալ ոչ մի բան չեմ կարող ասել:

Posted in Հանրահաշիվ 7

Պարապմունք 51.

ա. Երբ երբ քանակը մեծանում է, մեծանոմ է նաև գինը:
բ.Երբ աշխատողների քանակը շատանում է, ժամանակր քչանում է:

ա.1600
բ.400

ա.1600
բ.400

ա.15
բ. 3

ա.12
բ.180


ա.9
բ.0,6

160

8

18

Posted in Русский 7

Игра в прятки

Я любила играть с детьми, которые живут близко. Они были очень интересными, с ними играть было весело. мы играли много чего, например` крик имени, или в догонялки. мы играли долго, не торопясь, и, когда настает час прощания я очень грустила, потому что я хотела играть дальше…
Как бы мне хотелось вернуть прошлое, сейчас это не возможно.